2.26.2011

Ragam February.


Tusyen:
Yeahh, 3 mgu suda aku tidak hadirkan diri ke Institut Setia yang setia menanti kedatangan aku tiap hujung minggu, cehh. Karena? Alasan pertama, aku bercuti ke PD iaitu pulau danau, HAHAHA act, port dickson yang. Mmg aku mls nk pergi tusyen nh. For sure, Im very lazyyyyyy. Weeeeeee~ Then, kewangan merundum lh buat mase nh. So, buat apa lagi aku nak tercegat dekat Setia yang Setia menanti kedatangan aku tuh? Better aku setiakan diri dekat katil comel aku lagi baik kn. Heee :)

Sekolah :
Esok, exam. Mnggu peperiksaan. Grrrr! tension babe. Mcm aku cakap tadi, aku nh pemalas. Untuk bahasa kesat pule, PELASO! haha. Haihh padahal tahun nh aku Pmr kot. Hey kamalia or kiki, wake up please. Please be alert about the exam! Satu ape pon aku tak prepare. Aku sibok dengan life, dengan suka suka. Please.. be alert kiki. Kau nyesal nt. Waled kau dah biseng, dengan tak belajar. Asek keluar, sebok dengan motor, dengan handphone kau. Haiyo susah lh ini mcm. Ape pon tak boleh. Abg aku pon suda biseng. Berangan jeh tau. Takpe, insyaAllah aku usehe eh sayang. You can count on me bebeh. Amin..

Love:
Love? Whats meaning of love? In love? Being lovely? ahhh merapik suda aku. Nak tanye siket. Apo tuh LOVE? haha aku sendiri taktau. Bila bercinta zaman sekolah, orang panggil cinta monyet. Tapi, cinta monyet nh lh best kn. Sanggop lakukan ape aje untun CINTA. Yang tamak pon ade jugak. Semua nak kaut. Yang terlalu mengalah pon ade jugak. Haih, mcm mcm haiii kn. Pelik taww mak. Buat mase nh, lupekan tentang cinta. Even ade sayang pon, hati aku bia terjaga kali nh. Taknak terluka lagi. Thank god sebab sedarkan aku!

Friend:
Yeah, akhir akhir bulan nh. Mcam macam ragam kawan kawan aku. Sorang mcm ng, sorang mcm tuh. Kawan kn, kite hadapi sesama mungkin. Yeahmann! Oh lupa, kdg kite ade jugak kawan yg lupa kawan. Mean : lupakan kawan sebab lelaki? wth of you! Selfish nyee kau kawan. Semua saket hati tauk, semua kau kaut. Seriously aku menyampah n aku doakan kau tak bahagia dengan perangai busuk kau tuh! okay then about pergaduhan. Aku yang tak terlibat pape nh nak advised korang siket eh. Jangan jadi budak budak sangat. Be matured please :)

0 comments: