3.18.2011

Hehe :)

Lagi dua hari sekolah akan buka then homeworks pun akan bertimbun lagi.
Homeworks yang ada nh pun belum siap, mcm mana? grrr
Ya tunku ampuan durah, jangan engkau kejam sangat dong!
Dengan training, tusyen huih poning aku nak setel.
Takpe HADAPI DENGAN SENYUMAN :)
Okay aku dah mule bosan dengan life yang sikalang.
Sebab? Sebab menyendiri bah, aha
What i mean? Syhhh! lol. I mean single lh en.
Sometimes single best, Best! but sometimes Sunyi kwn.
Hey kite relax sajo okay?
Buat masa sekarang, 6 dah aku tolak.
Sebab hati aku da tanak, nak buat mcm mana kn.
Sayang dengan cinta bukan bole dipaksa-paksa.
Alert lh pasal nh kn.
Sorry hati aku belum terbuka untuk sesiapa.
Hati aku masih bertakhta untuk dea, seperti tahun yang lepas.
Sape agaknya? Syhhh! Siapa yang tahu, just shut up.
Even nmpak aku dengan lelaki pun.
Theys only my friend okay? Tak lebih juga tak kurang.
Okay back to the story, 6 kena reject.
Bukan nak kecoh lh kn, saje na share dengan korang.
Yela, ade yang cakap aku syok sendiri.
Ade cakap aku kempunan nak couple.
Hello! Baik siket lh bahasa tuh.
Kalau aku kempunan da lama aku pergi carik jantan lh bingai -.-
Ade otak pikir dong, jgn sedap mulot saje.
Now life aku hanya ada family, kawan, cousin n him.
Whos him? SYAZWAN!
KawanBaikMusuhCintaHatiAbangDobot n so whatever lh eh.
Dea lh tempat mengadu, dea lh tempat aku bergaduh.
Walau bertumbuk sekalipun, cehh.
Hari hari dengan dea jela.
Semua perihal aku, dea tahu.
Kawan rapat kn, haruslah.
Nak cakap aku tak malu tulis name dea?
Pergi lh mampus. Life aku, takyah nak sebok sangat eh.
Its up to me lh nak berkawan dengan sapa pun.
Nak buat apa bagai, is none of your bussiness ok.
Nak malu apenya, aku cakap benda betol.
bukan nak hipokrit sgt, tanak mengaku bagai.
Hidup kita harus jujus sejujurnya.
Bila dah ada, cakap ada. Dah takda, ckap takda lh.
Okay Syazwan, kite relax sajo.
Orang nak cakap apa, cakap lh kn.
Dorang bukan tao pape, biakan mulot orang bercerita.
Kite dekat snh, buat bodoh dengan sume tuh.
Tak mati lh dengan cerita orang yang agak Hangat nh kn.
Kita manusia biasa, mesti ada yang orang tak suka.
So abaikan, semua tak PERFECT kn.
Jaga kain masing masing jela eh, takyah nak busy body sgt.
Antara aku dengan Syazwan, hanya kawan baik.
Bukan seperti dulu yuah.
Takyah tao kenape dan mengapa.
Tak penting buat korang.
Bia aku dengan syazwan aje yang tao.
Dah tau kn? So takyah nak tertanya tanya lagi.
Kita orang pun banyak kerja lagi selain nak jawap soalan korang. AHA
Sayang? errr takyah tao lh eh. hehe
Anyway, aku bahagia hidup macam nh.
Awww bebehh :D

0 comments: