5.04.2011

When I'm bored



Now, aku tengah kebosanan duduk dekat rumah. Tinggal dengan 2nd bro aku mmg lh membosankan. Ape yang muaz tao membutoszzz sajeh. Aku taktao bila dea nak bangkit. Nak ajak dea keluar lagi haram dea nak, time time mcm nh dea buat taik mate sepenumbuk tuh ha -.-

Nak mcg si SYAZWAN time time mcm nh tidur lagi. Same jelah perangai dea degan muaz, abg syg dea tuh. Heh, lg lg smlm tgok bola. Now pkol berapa? Aku rasa 2 cmtuh. Kejap lg bgun tuh, sebab nak tgok MARIMAR kesayangan dea, hik hik. JK weh sumpah bosan skrg, taktao nak buat apa nh =.='

Hey, lets talk about babiesss/child!

tgok ken pict kt ats tuh? Yeahh, thts my girl. My lovely daugther. Cecehhh, bila masa aku kawen? dah haritu. Her name is sophieee, Sofia act. Errr mcm org gile kn aku? HAHA Abaikan sjeee. Shes cute lh babe. Style lagik. Yeayy yeayyy, lovee yaaa. ape lagik aku nak mengarot? Biala aku jadi budak kecik jap, berangan rangan nak jadi mak. Cehhh, padahal degan darah pun takot nak beranak yekk. hah kejappp. Nt aku pk pk kn eh. N later aku sambung. Baibai heeee


P/S : hey i got the skirt from my mama for my birthday present! heee

0 comments: