4.15.2011

Bf?

Nak tanya siket, bila masa aku ada pakwe? haha ish korang nh. Dengar lah cakap ruzaini bodoh tuh. Tah bila aku couple dengan dea, tegur pun takpernah. Mengapa babe? mengapa haruuusssssssssssss mengaku kau bf aku? damn you! heh

N one more thing kepada NADZRIN RUSDi!
Please remember what i said, i remind you okay. Jangan menggelabah tetek sangat ok. Oh lupa kau takde tetek thats y kau punye mulot mcm hanjing. Busuk banget nh. ish braderr handsome. Menyampah lh mcm nh. Aku tak kacau hidup kau pun, so kau pun takyah kacau aku. Agaknya kau bosan eh? Eh lupa, tak cukop kasih sayang nh.. tuh kau mcm mnegapai gapai siket. Heheh. jangan mcm nh sgt perangai kau. Takot menyesal pulek nt ye. Hikhik hik.

Guys kt luar sana, just keep your mouth shout. Tkyah nak busybody sangat. Noboys perfect, so do i. Yeahmannnnn. Jaga diri kau sudah. jangan buat orang benci sebab asek mengata orang blakang. Hal kau hal kau, hal aku hal aku. Jangan sebok nak mengata orang sangat. Belum tentu kau tuh sempurna, thank you :)

0 comments: