4.08.2011

NurShaheera AbdulKhalid :)


Heho okay meh kite kecek tenteyy kaweyy kite nh. Hehe Apeyy kelatey pule nh. Okay, her name suda dimention awal2 lagik kek ateh tuh but shes known as SERA. Sapo deo? Shes my bestie. The best, the true friends, the only boyot yang rapat dengan aku n whtsoever lh ken. Dea lh satusatunya yang paham situasi aku dalam pelbagai cara sekalipun. Even jarang jumpa tp semua tentang aku dea tahu, begitu jugak dengan dea. I started knew her since I'm in standard 6, maybe kot. Heheh time tuh bro aku dengan kakak dea couples n until now dorg still together gether. Firstly, dea yang ajak aku keluar, pergi celeb birthday kiteorang yang mana jatuh kepada bulan MAY. Yeahmann, i like that. Dea 14May 95 aku pula 15May 96. Dea tua setahun daripada aku lh ken. Then lastyear lh tak berapa contact dea sebab dea ada examination yang agak besar n this year aku plak. Tahun nh kiterang berhubung balik and makin rapat dan makin rapat. Until now, kiterang masih berkawan. Act dea rapat dengan 2nd bro aku, tuh pape abg aku cite dekat dea n aku pun close jugak dengan abg dea, ayun ngokngek. Haha eh aku cerita bout dea nh bukan sebab batak ok, aku kasi cite pun sebab dea jela yang aku rasa yang terbalik dikalangan semua. Tak pernah aku dengan dea ada apa apa masalah. N shes already taken by Maji, my cousin yang agak gedikszzz ituh. HAHA! Kadang2 lepak dengan dorg tga dating, ish nyampah tgok maji yang ala manje manje gitu. Nak manje dengan sera, sera nh bagi kaki nt tahu lh. Hehe jangan maji baca suda lh eh. Gurau je nh. Hah, berbalik kepada cita sera nh. Mmg best lh kwn dengan dea. Shes cool babe. Tkde lh menggelabah bagai, hal dea hal dea. Hal orang lain hal orang lain. Korg taksuke dea pergi lh mampos, tak kenal memang lh korang menilai macam macam ken. Memang muka dea muka sombong tapi dah kenal nt paham paham jela eh. Then then dea taksuke cakap orang lh balakng, yeah! Ini yang paling aku suka. Bila lepak dea, takde ngumpat ngumpat deh. Just sharing tentang masing2 punya hal saje. Tak mek tau sal orang lain ok? Abang dea pernah cakap dekat aku ' Lya nh perangai same jeh mcm eya. Korang semua sama, muka, perangai pun sama. Hah, name pun sama. Sorang lya, sprang eya, elok sgt lh tuh ' haha. Aku egat lagi smpai skrg apa ayun cakap nh. Nak buat mcm mana ekh, tuh suma kuasa tuhan. Kita yang kt bawah nh hadapi lh semua dengan baik kn kn. Okay guys, this is all about sera. Kalau ada pape lagi, nt den kasi kongsi dekat snh lagik yeh? Bai :)


P/s : Love ya :D

0 comments: