4.07.2011

PMR?

Errr cakap pasal PMR ken, bila terpikir pikir balik. Takot lh. Hehe lastyear my beloved cousin UMAR ABDUL AZIZ more known as MAJI dapat 6a. Haiyooo cabaran terhebat bagi aku nh. Kalau dea boleh buat, aku takkan boleh kan? Cuma usaha lebih siket je. Errr tapi tulah. AKu nh pemalas siket. HEboh dek SPORT SPORT SPORT! Bak kata waled aku, sukan tak kemana kecuali kau teroskan sukan kau tuh sampai ke tua Haha idk what to say dekat waled. Dea tuh hero lh aku dalam dunia nh. Selalu belanja aku macam macam nh. Aku rapat dengan dea nh. Apa aku mintak, dea bagi. Aku jeh tak pernah tunaikan permintaan dea. Hm aku egat nak tunjuk dea result pmr yang agak gempak siket lh. InsyaAllah.. Hey hey, hes the best okay! The one n only my heroes in this world: WALED! Even sometimes his to annoying, hehe jangan mara eh aled. Atul sayang aled lh. Mwaaahxx mwahxx :) Hah belajar belajar belajar. Homework homework homework. Tapi sehari aku amek masa sejam jeh belajar nh. Pada waktu malam. Sebab aku nh kurang minta belajar tapi demi masa depan, kudayakan juga ya. Sekolah pagi pagi, balik sekolah mandi makan bubum. Maghrib bangun, hehe hari hari mcm nh. Kadang kalau penat sangat teros tidur je, dah bangu baru mandi then belajar kalau ada hw aku buat lh dulu baru study kn. Paling lama pun 2jam sehari aku belajar. Bila boring aku try buat folio, kalau tak pun aku baca novel. Hah hilang jugak bosan nh kan. Btw, PMR first babe! Okay nak cerita pasal HANDBALL lh. Haha kalah! Act aku kena drop dari team. But why? Nak tahu? Karena coach aku seorang yang agak bodoh! hahah Sebab rmbot aku pun dea nak drop dari team. Then cakap aku blakang2, sindir2 aku cakap aku buat model kt tengah padang bagai. Padahal aku datang nak train nh. Then 2 days before tournament, shes drop me from the team. Apa egt aku nak sangat masuk team handball? Aku masuk pun sebab nak hilangkan bosan dekat rumah. Last last, kalah. Padan lh muka cikgu oi. Memilih sangat kau nh. Now, semua benci kau sebab perangai pukiamak kau tuh. Suka sangat komen komen orang. Padahal diri sendiri tak terjaga, pirahhhhhhhh kau buntot besar. Haritu aku buat hal, then kena dengan abang abang aku dengan kawan kawan aku pun kena dengan my brother. Tak pernah pernah dorang touch aku, first time aku kena. Wahhh menyesal aku buat hal. Serioua lh aku cakap kn. Sumpah saket n taknak buat lagik. Apa aku fikir sekarang just study for my big examination. Cukoplah aku buat mama aku nanges haritu. Aku taknak buat lagi. Dorang marah aku pun sebab dorang sayang aku kan kan kan. Now, mmbe mmbe aku yang kena dengan abang aku selalu nasihat aku suruh belajar, tunjuk dekat family aku yang aku boleh buat, bukan boleh buat perangai je. yeah! Semangat siket wakk haha Hey hey, now bulan april. MAY is coming soon bebeh! hehe tak sabar rasanya nh nak jado orang besar :P Baru nak umur 15 ekh kak? Takpela, takde tua mana kn. Biala dorang nak cakap budak sekolah ke apa, janji aku bahagia dengan hidup aku n tak kacau korang eh. May please.... cepat datang dong! tak sabar nh. 3 may birthday waled. 6 may birthday adek angkat aku plak, si kapok tuh. 9may best cousin aku, afie gumok. Then 12may mama aku pule. 14 may dipegang olah sera n jue. 15 may is me and endek. Jp jp, mcm mana bole same ekh? haha Tuh suma kuasa tuhan sayang oii.. 19may my lil cousin, daniel yang sama umur dengan adek aku. 30 may pula adek aku, madi. Wahhh, ramai gila nh! Ada lg birthday aunt aku yang bulan may tapi aku lupalah. Haha bulan may bulan best bagi aku, kenapa? Sebab tarikh lahir aku lh :) p/s : hey tajuk pmr tapi aku burak sampai ke birthday pulak hehe

0 comments: